Väntan

hej igen

Sitter på dubais airport och väntar på planet till Aukland NZ efter en Whiskynatt mellan Rom och hit oj oj oj vad gratis kan vara gott, försökte hejda Sussie men det är ju som att försöka vända Golfströmmen m.a.o. lönlöst.
Åkte med emirates airline väldigt flott. Båten ligger på ett kanonvarv strax utanför Rom med en varavsboss som ej kunde ett ord engelska men med lite teckenspråk samt åsynen av likvida medel kom vi väldigt bra överens han kallade mig maffioso, vilket jag senare förstod innebörden av ja ja Italien är Italien.   Bankärenden i detta land kräver föresten ett tålamot utöver det vanliga, det går nämnligen inte att ta ut kontanter annat än i bancomat om man ej är innehavare av ett italienskt bankonto som i sig kräver 14 dagars grundlig undersökning om vem man är. och som ni vet finns det ju en dagslimmit för varje uttag i plåtmaskinen , ja mer behöver ju inte tilläggas, tålamodet sattes minst sagt på prov. OJ Oj gaten har visst öppnat så det väl bara att tanka på igen.....
 
Vi hörs 

Kommentarer
Postat av: Emma

Ojoj va ni verkar ha de underbart! Kul att ni ar sa bra pa att blogga! Ser upp till er da jag inte ar riktigt lika bra haha

Eftersom ni kommer till Sverige forst till nyar sa finns det ingen mojlighet att flyga tillsammans da jag vill hem till julen! Har inte bokat nat an men aker formodligen till melbourne en svang i December!

Kramar pa er

2010-11-06 @ 15:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0